Wordt mijn internet (tijdelijk) afgesloten als ik overstap naar een nieuwe aanbieder/provider?
In principe niet. Stap je via ons over, dan kun je bij de onderstaande providers gebruikmaken van de overstapservice:
- Tele2
- T-Mobile
- Youfone
- XS4ALL
- Ziggo
Bij deze overstapservice wordt er gezorgd dat je tijdens de overstap niet zonder internet, bellen of digitale televisie zit. Stap je over van of naar een provider die niet in deze lijst is opgenomen, dan kun je geen gebruik maken van de gratis overstapservice. Je moet dan zelf jouw huidige abonnement(en) opzeggen. Doe dit echter pas nadat je de bevestiging van de nieuwe provider hebt ontvangen! Laat de data van de oude en nieuwe abonnement op elkaar aansluiten, zodat je niet zonder internet komt te zitten. Ook een los televisie- of glasvezelabonnement moet je zelf opzeggen. Lees hier meer over waarop je moet letten bij een overstap.
Bekijk ook
- Moet ik mijn internetaanbieder/provider inlichten als ik ga verhuizen?
- Kan ik mijn vaste telefoonnummer houden als ik verhuis?
- Ik heb digitale televisie via de satelliet, kan ik dit meeverhuizen?
- Ik heb Digitenne, kan ik dit meeverhuizen?
- Ik ga verhuizen naar een nieuwbouwwoning, is daar een verbinding mogelijk?