Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Wie informeert mijn huidige aanbieder/provider zodra ik overstap?

Als je via Consumind overstapt, dan wordt dat via ons voor je geregeld. Regelt je zelf de overstap, dan zijn er twee mogelijkheden: je nieuwe provider regelt het voor je, of je moet het zelf doorgeven. Informeer hierover bij uw nieuwe provider. Bij onderstaande providers kun je gebruik maken van onze overstapservice:

  • Tele2
  • T-Mobile
  • Youfone
  • XS4ALL
  • Ziggo

Een onderdeel van deze overstapservice is dat we ervoor zorgen dat je tijdens de overstap niet ineens zonder internet, telefonie of digitale televisie zit. De overstapservice geldt niet voor losse telefoondiensten, zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo of Digitenne. Deze dien je altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv-abonnement onderdeel uitmaakt van je huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd. Ook wanneer je overstapt van of naar een glasvezelabonnement dien je zelf je bestaande abonnement op te zeggen. 

Als je overstapt naar een provider die niet meedoet aan onze overstapservice moet je zelf je huidige abonnement opzeggen en dat goed afstemmen met de nieuwe provider. Zeg daarom eerst je huidige abonnement pas op als je een bevestiging van je nieuwe provider hebt ontvangen met de opleverdatum. Zo weet je precies per welke datum je huidige tv- of glasvezelabonnement opgezegd kan worden. Lees meer over de overstapservice.